Friday, April 1, 2011

Slim Slender VS Body Builder

hello ! ! !

phewww~letihnyaaa..saya baru sampai dari kelantan..kelantan?ho laa..ni mek la,,mek ni ore kelate..mek kelik kampung..rindu ko family mek la..ok meh kte kecek luo nanti ado lok ore dop pehe mek oyak.. =) kalau nak cakap lua kte kne cakap ganaz sket..tukar ganti nama diri jadi 'AKU'.. HAHAH

aku ada banyak soalan nak tanya kat korang..bukan banyak la sebenarnya satu je..& soalan nih pon aku da banyak tanya kat orang tapi jawapan dorang bagi tuh still tak ley selesaikan masalah aku..bukan aku tak ikot apa  yang dorang nasihat tuh tapi tak berkesan. ke guana? meh la aku tanya korang. satu-satu soalan yang ssah nak carik jalan penyelesaian.

'MACAM MANA NAK GEMOK?'

kehkehkeh..susahkan soalan aku nih sebab ramai tak bole bagi jawapan yg betol..haa..mesti korang tetanya2 kan kenapa aku nih nak gemuk?orang yg kenal aku / yg pernah tgk aku je taw kenapa aku nak gemuk..HEHE..
nak kata aku tak makan, aku nih selera besauuuuu! tapi tak gemuk jugak..agaknye cacing da banyak dalam perut kut,,dye sedut suma lemak2 aku..tuh yang aku tak gemuk2..HAHA


aku nak jadi cmni la..bukan sexy macam kartun tuh..korang jangan pikir bukan2 lak..mksud aku bila aku tengok cermin aku nampak gemuk..tapi tak nak la gemuk sangat macam tuh..buruk! nak yang sedang2 je..nak badan cam model pon ok gak..kahkahkah.

bila aku tanya orang cmne nk gemuk, mesti dorang cakap, 

'makan la banyak-banyak'

'makan tido makan tido'

'makan b'ulang kali'

sume kat atas tuh aku ikot tp still tak mujarab..aduiii..pening la kepala aku kalau pk nak gemuk nih..korang ada cara tak yang lebih berkesan camne nk gemok?kalau ada meh la share kat aku..ok?sharing is caring..tak bek taw kedekut2 nih..tak berkat org cakap.. HIKHIKHIK

ok la..stay tuned~bye

No comments:

Post a Comment