Friday, April 8, 2011

Time 2 lock My heart..

Boleh kew klau kite nk kunci ati kite ea...??? boleh kew kite buat buat mcm 2.. aku rase boleh kot.. nak seribu daya,,xnk sribu dalih kan...hehehe....skali da cukup la hati aku t'luka...arghhhh.....serik gile rase.... owg laen teruk lagi kena dari aku kn..mcm mane la dowg leh kuat ea..??? nak kuat jugak..... next time aku akan kuat juga kan...myb nie pengalaman tok aku kot... boleh x laen kali aku nk jadi ati batu... hati yang ssh nak percaye kan lelaki...best nye kalau dpt hati mcm 2... nie la akibat nye berlembut hati ngan lelaki...alih2 kena tipu gak...alih2 hati retak seribu... next time aku x kan da biar kan diri aku t'tipu lagi... mungkin dulu aku x matang kot... 2 yang senag jew kena tipu... tambah2 hati aku nie senang jew percaya ckp owg... owg cakap ape...ekot jew... next time aku akan ekot kate hati aku sendiri... dulu aku  rase diri aku nie hipokrit sgt... benda yang aku x suke aku kate aku suke... skunk da mkn diri sndiri..hahahahahah...pdn muka aku... next time aku akan stay dlm dunia aku dan ekot cara aku sendiri... aku x kan sesekali t'pengaruh dalam dunie y penuh penipuan mcm dulu... aku rase tenang sgt klau idup dalam dunia aku skunk... aku ade owg y betul2 syg aku... teng's a lot my family... now u are first in my heart... next time aku x kan da senang2 jew percaye kan lelaki... i promise..!!!!! aku akan kunci hati aku betul2 kali nie... aku da x nak terluka lagi tok kali ke-2... arghhh... aku x sanggup da tok dilukai... daripada aku terus dilukai baik aku kunci hati aku skunk...abiz cite....


                           boleh kew owg buka klau kunci hati mcm nie ea...???   
                    urmmm mcm boleh jew kan...xpew2 kunci nye nati kite
                                            buang la kat laut... hahaha



                                   
                                              rantai terus hati mcm nie ok gak kan....
                                                   mmg da x kan terlepas lagi...

No comments:

Post a Comment