Friday, June 24, 2011

Masa cepat berlalu tanpa aku sedari...


waaa angka 1 da xdew kat hadapan... sekarang angka 2 lax hadapan... cepat sangat masa nie berlalu... alih2 da 21 tahun da aku nie... macam x percaya rase.. kalau di fikir kan da boleh kawin da umur 21 tahun nie... hahaha.. tapi aku x pernah terfikir pun semua 2... yang penting sekarang aku nak cari kerja dulu.. kalau x dapat kerja best insyallah aku sambung degree kot...hehe..tengok la kalau ade rezeki.... Semalam aku tengok picture aku dulu2..pergh memang kelakar sangat... memang nak pecah perut aku gelak... lucu gak muka aku zaman muda-mudi dulu...hehe...

 
                                                   
                                                    picture nie time aku darjah 1..
                                        y penting mate bulat time nie..

                                                  
                                                        y nie time aku form 1...

                                                  
                                             time fom 2 nie memang gelap gile r..
                                     nak wat macam mane aku kuat maen sukan

                                                
                                    nak blik umur 18 leh x??... sebab time nie berisi ckit..
                        nak wat camne baru lepas PLKN kan.. duk kat kem
                         asyik makan jew kerja... memang r gemok...hahaha

                                               
                                                      hah y nie 20 tahun...
                                        xdew da angka 1 kat depan...


                                               
                                                        y nie aku sekarang... 
                                        da 21 tahun... tua da ase..           
                                                


                      
                                            
                                             
                                            
                                                  

No comments:

Post a Comment