Tuesday, June 21, 2011

Single x semestinye sunyi...

Ramai y cakap hidup single nie sunyi sebab xdew da teman nak share everything ngan kite...memang la betul fakta 2.. tapi kite boleh elak sunyi 2 datang dalam diri kite.. x semestinye single kite akan rase sunyi..kadang2 tu banyak kebaikan nye hidup single nie... hidup da x kena kongkong... sifat jelez lagi r xdew.. ye r hidup da single nak jelez ngan sape agi kan.. klau couple sifat jelez 2 mesti banyak kan...hahaha...mcm aku gak r...dulu couple x yah cakap ah..jelez gile.....nomel la da syg kan someone kan... tipu r klau xdew rase jelez dalam diri nie..ntah r nak cakap ape.. tapi bagi aku..aku lebih suke hidup single dari couple... bagi aku couple nie susah r... kite kena saling mempercayai antara satu sama lain.. tapi kan klau salah seorang jew percaya susah gak kan... pergh susah2...lagi satu setia.. memang susah tok seseorang tu nak setia kan..x kira la lelaki kew perempuan kew... kadang2 tu mesti ade gak curang dalam percintaan...yang nie paling aku benci... nape nak curang..???? biase org y selalu curang nie org y mmg x syg kan hubungan mereka..org mcm nie hanya nak memaen jew taw... xpew hidup single lagi bagus dari hidup selalu kene tipu dan dipermaenkan oleh seseorang... memang la sunyi tapi banyak benda kite boleh buat tok elak kan sunyi 2 muncul dalam jiwa kite...dulu pun aku xleh nak handle rase sunyi 2..asyik muncul jew dalam jiwa aku nie... tpi aku da jumpa cara terbaek tok elakkan rase sunyi 2 terus menguasai diri aku nie... nak taw x camne..??? hehe..aku layan jew cite korea..biase la aku nie gile korea ckit..klau da layan 2 aku akan lupe semue masalah aku... selain itu klau da bosan layan korea aku ajak jew membe2 kuar jalan... seb baek la aku jumpe membe2 semue nye y 1 kepala ngan aku... walaupun sekarang nie aku da single tapi hidup aku tetap bahagia n x sunyi da...aku ade family n membe y lebih syg kan aku... teng's a lot u all....:)P



rindu u all semue!!




gedik2 besame membe2 kelas..bes gile aw..




gile2 posing..



Hari last ngan my bes friends.. i miss u so much...

No comments:

Post a Comment